14 december 2012

Lucka nr 14: En bild på dig som du inte visste om att den togs.

En bild från när vi hämtade min syster på flygplatsen efter att hon hade äventyrat i Australien i 365 dagar. En sån himla bra dag, världens bästa faktiskt.

Som jag har skrivit innan så är min lillasyster Hanna också min bästa vän. Vi tänker väldigt lika om nästan allt och skrattar alltid åt samma saker. Varje dag hon var borta tänkte jag på henne typ hela tiden. Vi försökte skypa så mycket vi bara kunde men det är ju bara inte samma sak. Man kan inte krama om någon över skype som har hemlängtan och man kan inte torka små tårar från rädda kinder.

Dagen hon kom hem var världens bästa, jag grät floder (och mamma också som ni ser på bilden)

Tycker om dig lillstrumpa
Kram systeryster




Imorgon öppnar vi lucka nr 15 i Emilys julkalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar