23 december 2012

små bortglömda luckor

Jag är känner att den här senaste veckan har varit sjukt intensiv. 
Julgodis, tentaskrivning och julbordsfix högt och lågt så Emilys julkalender 
har liksom glömts bort. Men här har vi ett litet samlingsinlägg för er som har längtat 
(Typ Emelie och Malin).

18. En bild på din familj.
Väntar lite med den här luckan. Hemlis, hemlis osv.

19. En bild på dig från idag.



Den här bilden är inte alls från idag, nu ljög jag. Den är från förra veckan då jag spelade minigolf i 25gradig värme och sol på Teneriffa. Men det är typ den senaste jag har på mig. Eftersom det oftast är jag som håller i kameran så slipper jag vara med på fotot, mycket smidigt för alla inblandade!

20. En bild på din önskelista i år.

21. En bild på dig när du är ledsen.



Jag brukar inte fota mig själv när jag är ledsen. 
Eller inte sen bilddagboks-tiden iallafall. Men jag brukar känna mig lite såhär.

22. En bild på dig när du är glad.

Här är en bild, på en bild på mig och min vän Emelie när vi pysslade loss på kulturkalaset i sommras,
Det var så sjukt mysigt hela kalaset. Det var varmt och vi köpte med oss fudge och vin och satt vid vattnet och kollade på folk innan Marit Bergman började sin spelning. (Marit var helt underbart såklart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar