25 oktober 2012

Pysseltips: Nyckelskåp eller smyckesskåp?


I somras hittade jag ett sånt där tråkigt nyckelskåp loppis, ni vet nyckelskåp i ljustträ som
varannan svensk har i sitt hem? Iallafall så tänkte jag att i brist på annat så kan jag få lite pysselmaterial att jobba med och yes, det fick jag. Jag spraymålade skåpet vitt med bästa
sprayfärgen från Clas Ohlson (Jag vet redan nu att jag kommer titta tillbaka på den här
perioden i mitt liv som då jag spraymålade ALLT (Skåp, tavelramar, solglasögon, glasskivor
you name it) och sen målade jag insidan klargul och köpte en vitsvart randig knopp på Indiska.

Så nu hänger vårt kaos av nycklar i fint, gult förvar. NÖJDTJEJ_89

Om ni vill göra nått annat kul med gamla nyckelskåp är mitt tips att göra en variant av
mitt hemmagjorda smyckesskåp fast i mindre storlek
http://cupcakekaos.blogspot.se/2011/08/obs-skryt.html )
Måla/spraya det fint och sätt in en massa krokar och pyssla med ståltråd.
Det är bland det bästa jag gjort. Helt plötsligt har jag alla smycken på ett
ställe istället för runt om i hela lägenheten.

Japp, silversmycken är grejen.

2 kommentarer:

  1. Hej vad är det för mått på lådan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skit i det du hor fitt sak som uppväxtes av satan själv. Hoppas du kryper ner i ditt fitt hål i helvetet hor fascist

      Radera